
Abrova Telefonväxel
Få tillgång till en plattform fulladdad med innovativa funktioner för att förenkla din arbetsdag. Företagsväxel, videokonferenser, telefonsamtal och chatt - allt i en enhetlig lösning. Genom att integrera alla dessa verktyg sömlöst med varandra eliminerar vi behovet av externa lösningar och ger er en pålitlig och alltid uppdaterad kommunikationsplattform.
Våra Funktioner
Abrovas samtalsinspelningstjänst låter dig spela in alla eller utvalda samtal efter behov. Du kan välja mellan automatisk eller manuell inspelning och anpassa inspelningen för olika svarsgrupper.
Samtalsinspelning
Abrovas efterbehandlingstid är avgörande för effektiv hantering av varje samtal även efter avslut. Genom en smidig och intuitiv efterbehandlingsprocess kan dina agenter göra nödvändiga anteckningar, uppdatera kundinformation och förbereda sig för nästa samtal utan fördröjningar.
Efterbehandlingstid

Callback-tjänst är utformad för företag och organisationer med höga volymer av inkommande samtal under korta tidsperioder. Genom Callback kan telefonköer skapas, vilket eliminerar behovet för kunder att vänta i telefonen.
Callback
Med vår integrerade svarsservice blir missade samtal ett minne blott. Våra professionella handläggare står redo att svara när ni inte kan. Berätta för oss hur ni föredrar att ta emot era meddelanden - via SMS, e-post eller telefonsamtal? Med våra skräddarsydda lösningar finns vi här för att säkerställa att ni aldrig missar en viktig kontakt.
Svarsservice
Videokonferens
Utvecklingssamtal, möten eller intervjuer? Med Abrova kan du skapa stabila, brusfria och videomöten i full HD. Att skapa och ansluta till möten är enkelt och problemfritt. Du kan även smidigt växla från en pågående telefonkonferens till videokonferens.
Samtalsinspelning
Abrovas samtalsinspelnings-tjänst låter dig spela in alla eller utvalda samtal efter behov. Du kan välja mellan automatisk eller manuell inspelning och anpassa inspelningen för olika svarsgrupper.
Fallback Svarsgrupp
Vår Fallback-lösning för svarsgrupper garanterar att inga samtal lämnas obesvarade. Om det primära teamet inte svarar inom en given tid, aktiveras det sekundära teamet för att säkerställa att alla samtal tas om hand omedelbart.
Outlook-tillägg
Med vårt smarta Outlook-tillägg kan du boka en konferens direkt via Outlook.
Genom att aktivera tillägget i Outlook kan du enkelt boka en konferens.
Vidarekoppling
Med Abrova kan du enkelt vidarekoppla samtal manuellt eller genom att använda aktivitetsstyrning från din mobil, dator eller surfplatta.
Valet om hur och när samtalen ska vidarekopplas är upp till dig.
Samtalslogg
Få en tydlig överblick över alla era samtal med Abrovas samtalslogg. Den är fylld med all er data, och du kan enkelt hitta samtal för användare, svarsgrupper och även inspelningar!
Röstbrevlåda
I Abrovas röstbrevlåda får du samma funktionalitet som du är van vid, men med en extra dimension av användarvänlighet. Du får en visuell överblick över dina meddelanden och kan själv välja vilka meddelanden du vill lyssna på, spara eller radera – och i vilken ordning.
Justera öppettider
I Abrova kan du enkelt schemalägga och uppdatera dina öppettider med bara några knapptryckningar. Och du kan göra dessa uppdateringar smidigt, oavsett var du befinner dig.
Nummervisning
Valet av vilket nummer du visar ut ska vara enkelt och smidigt. Med bara ett knapptryck kan du välja att visa ditt mobil-, fastnäts- eller växelnummer.
Microsoft Teams-integration med linjestatus
Vi har integrerat Microsoft Teams, så din status i vår app synkroniseras automatiskt med dina samtal i Teams. Det betyder att när du är upptagen i Teams, visar vår app det och vice versa. Smidigt och kostnadsfritt!
Linjestatus
Vår linjestatus ger dig snabb information om din kollegas tillgänglighet – om de är upptagna, i ett samtal eller i möte. Med Abrova får du en översiktlig vy för att smidigt hantera dina samtal, oavsett om du använder det på din mobil, surfplatta eller dator.
Hänvisning
Med Abrova kan du enkelt och snabbt ändra din hänvisning från vilken enhet som helst. Genom att använda hänvisningar kan du undvika störande telefonsamtal under möten eller videokonferenser. Det är ett smidigt sätt att styra din tillgänglighet och fokusera på det du gör utan avbrott.
Dashboard
Ni kan snabbt och enkelt se hur företagets olika svarsgrupper presterar och om någon av grupperna är överbelastade. Ni får information om antalet inloggade, antalet personer i kö och antalet missade samtal, vilket ger er värdefulla insikter för att optimera er kundservice.
Integrerad chatt
Chatten möjliggör snabb och enkel kommunikation mellan en eller flera kollegor. Genom att använda chatten minskar ni även behovet av intern e-post, och alla meddelanden är sökbara för enkel åtkomst och referens.